Sunday, March 15, 2009

selera aku.....




tak cukup ngan jerk chicken, kita org tapaw plak chicken burger ni


jerk chicken yg mmg sedap n sentiasa wat aku lapo...



apa yg budak2 ni masak, lambat btul mknan spi???



sorbet dia yg npk sedap :)




strawbery dunkin donut yg kejapan ajer musnah dlm perut!




salam....






semalam aku attend krusus haji & umrah kat masjid taman perling, bab kali ni STRESS org tu kata antara punca2 STRESS xde selera makan, atau makan berlebihan!!! so aku ingat aku skang mmg tengah STRESS selain kerja yg sentiasa byk, boss aku yg asyik nak berangin aku gaks semakin kuat MAKAN!!!! yg aku heran nyer space perut aku ni mcm x penuh2... contohnya semalam.... aku cuma x breakfast jer, tengahari aku mkn nasi beriyani ayam..... kul 3 aku dah lapor smula aku makan dunkin donut sebiji... pastu petang plak aku terasa lapor ayam, tp disebabkan ekonomi aku yg agak gersang maka aku dah ajak it utk teman sbb aku taw kali ni biar dia jd mangsa kerakusan perut aku. kita org mkn kat barbeque chicken sbb aku mmg dah rindu kat jerk chicken :)









No comments:

Post a Comment