Thursday, March 26, 2009

B O R I N G



xtaw nape arini aku rasa boring sgt, tension letih... apa yg aku buat serba xkena, jd utk mengisi ms2 boring tu aku dok snap pic ni... eh eh trasa kecik ajer apek ni, ni klu dpt sekeh sure best!


ni pic time aku anto amie blik asrama last sunday, keadaan sdikit jammed maklumlah bdk2 form 4 baru daftar masuk, tgk gelagat dorang dah mcm budak AF ngan bwk beg tarik sambil berpelukan ngan family dorang... sayu jer! aku taw amie pun sayu gaks tp dia dah pandai cover line :)


ni duit dubai, aritu rasanyer aku bwk RM tebal tp naper bile tkr duit dubai jd 7 keping jer erk???





Ian dah 2 minggu dia x balik sudahnyer kita org yg g terjah umah dia, kejut lena dia... dia x nanges pun.... makin manjer adalah!





Akhirnyer ini yg aku temui tuk buang rasa boring aku! strawberry sting aku terpaksa beli lebih sbg stock sbb opis baru aku ni jauh dr 7-11





No comments:

Post a Comment