Tuesday, March 17, 2009

bila agaknyer adik aku nak wat projek kueh lagi, aku dah rindu r kat puding tart dia....


mungkin chicken chop yg ni bleh wat aku release tension


lemah betul kepala lutut aku 2-3 ari ni, selain dr lambakan kerja yg xpernah selesai aku gaks tension bila washer machine kat umah aku bleh wat hal.... dalam keadaan musim hujan, mesin rosak , ibu plak xde n amie tgh cuti smua tu antara package2 yg bleh buat aku jd stress, bila aku stress aku kena cr makanan tuk release smua tu!




Tapi bila pk balik padan gak ngan muka aku.... selama ni aku x pernah ambik pusing pasal basuh baju... yg aku taw tiap2 hari letak bakul, esok dah berlipat atas katil Ibu ( kakak aku) penuh sukarela wat smua tu tuk aku! Tp dah brapa ari ni ibu xde dia tgh merehatkan diri dia... so kenalah aku uruskan smua perkara sndiri... Amie awal2 lg aku dah warning x bleh pakai jeans... sbb Amie merupakan penyumbang utama baju kotor kat umah aku, sbb dia mmg rajin tukar baju n pakai jeans kat umah!

1 comment:

  1. mac-april bercuti dr segala jenis part time job. So tak dah lagi cooking class. Nak fokus pd hal lain dulu. After april insya allah continue that part time.

    ReplyDelete