Monday, March 16, 2009

cuti2


semalam kat umah aku sunyi sepi, Ian x balik, Ibu g KL berjalan, Emak tido demam kena plak kat umah hujan lebat terasa sgt sunyi umah aku, jd dlm mengisi masa lapang aku belek2 r brg2 yg kena aku siapkan tuk bulan depan... tiba2 aku npk kasut ni, actually aku x sure kasut ni sesuai atau x, aku pun x pernah try brand ni... tp aku suka ngan design dia harap2 kasut ni tahan lasak utk aku yg ganas ni.... red modani x sbr aku nak try.... lg 3 minggu :)






Sempat gak aku kemas sikit2 almari aku, n belek2 perfume kesayangan aku ni.... xtaw napa aku suka sgt perfume... aku x kesah apa brand, utk lelaki @ pompuan klu hidung aku rasa wangi aku akn usha utk beli klu x mampu beli besar aku beli yg kecik2 asalkan aku dpt guna! ada gak perfume yg aku dpt time birthday aku... selalunyer it lah yg bg!


Yang ni plak antara barang2 avon yg dah aku beli tp aku x pakai2 lg.... bukan aku membazir tp aku kena beli gak utk aktifkan account aku.... setelah dikumpul2 rupanya byk gak :) xper smua brg ni boleh digunakn gak 1 masa nnti! btul x?????? betuuuuuul!


No comments:

Post a Comment