Wednesday, March 11, 2009

Astro astro...... demam terus melanda!

Hari tu aku dok gelak kat Along ( anak sedara tertua aku ) pasal dia ralit sgt tgk raja lawak, spi berlipat2 badan dia gelak, sedangkan time aku tgk xplak aku prasan yg itu rancangan lawak, bila balik umah aku tgk it plak dah start layan raja lawak... esoknya mak plak dah layan... eh heran gaks aku apa yg best sgt rancangan tu?? baik aku layan conan!

AF plak skang ni dah start, aku tgk mak aku, muka dah start tegang ye lah bila AF start sure aku ngan it nak layan AF kena plak peserta dr JB ramai yg masuk n paling best skali org kg aku pun ada.... setiap hari 9-10 mlm, jumaat ada live n sabtu konsert 2 jam.... camner aku nak wat ni, tv bilik aku plak dah buat hal! nak aku layan AF terus apa plak perasaan mak aku yg rindu pd drama melayu nyer??? nak bg remote kat mak aku ibarat aku kurung diri aku... aduhai payah nyer nak wat keputusan... betul kata it ditelan mati emak, diluah mati bapak.... akhirnye aku wat keputusan tuk xnk pegang remote, klu ada nasib aku tgk, aku tgk klu idak aku wat2 bz layan ndek xpun layan game :(

Apa2 pun vote 4 OBRI ..... tp aku suka gak kat YAZID camner ni????

No comments:

Post a Comment