Monday, January 19, 2009

AJL23

Rindu btul kat sicomel ian.... bile agaknyer dia nak balik???


Bila ian xde aku layan ndek.... ni lah yg isi masa2 libur aku kat umah skang.... comelkan




Minuman tenaga setiap kali aku letih, ngantuk atau tension kat opis.....






kerja yang x pernah habis n sentiasa perlukan perhatian aku :(


Baby NADIA... anak member opis aku.... kecik2 dah pakai barang branded... untungnya anak zaman skang!







For Baby NADIA.... semoga membesar sebagai anak yg solehah n hamba yg sentiasa dikasihi... AMIN!





:) hari ni aku hepi sgt pas tgk AJL23 smlm, wlu aku x untung 1sen pun tp aku sgt2 hepi bile Faizal Tahir menang besar semalam.... bleh dikatakan setiap apa yg aku harapkan menjadi kenyataan cume dlm etnik kreatif aku harap Aiman akan dapat tp nak buat camner kalau Aiman pun kata Aiman x kesah! Cume yang x bestnyer nape FT pakai cutex erk?


23.01.2009 petang ni insyallah Amie balik aku pun dah rindu giler kat dia!






No comments:

Post a Comment