Sunday, January 11, 2009

letih gaks.....

Sabtu 10.01.09.... selalu org yg kerja opis seronok sgt bile tiba hari sabtu, sbb klu x off dorang still dapat half day tp aku???? kerja ttp mcm biasa masuk 9.30am till 6.00pm kerja ttp melambak, cume kurang sikit terima call ye lah sbb opis lain smua cuti... hu hu hu bilalah company aku nak buat sabtu n ahad off??? mlm balik kerja aku terus g jusco cr prezen tuk member aku yg baru 2bulan dpt baby... hehx2 baru, sbb baru ari ni aku brkesempatan tuk tgk baby dia NADIA simple ajer nama anak dia.... cute! aku share ngan member beli hamper tuk NADIA :)

Ahad 11.01.09.... pagi ni wlu pun ahad aku tetap bersemangat tuk bangun awal! sbb nye arini aku janji ngan ibu nak tolong dia masak nasi ayam tuk makan kat asrama Amie.... dah seminggu Amie balik asrama rindu betul aku kat dia.... yelah biasanyer kalau aku balik kerja dia lah insan yg suke dengki aku.... ketuk2 pintu pastu blah mcm tu ajer, mlm pun dia yg slalu tggu aku dinner sama2.... bile dia xde, rs sunyi plak..... aku taw Amie pun sunyi lepak asrama lagi pun time birthday dia aritu aku blum wish lagi, HP dia dah penuh inbox jd aku bwak skali HP dia.. bg dia lepaskan rindu :) cam biasa kalau jumpa Amie slagi x abih waktu melawat slagi tu r kita org x balik.... lagi pun minggu ian xde! spi umah dekat nk maghrib penat sgt.... esok dah ari SENIN!!!! arghhh malas nyer nak keja!


ishhhh hangin nyer naper memory card aku x bleh bc???? xdpt aku nk update pic baby NADIA and my dear AMIE

No comments:

Post a Comment