Tuesday, January 6, 2009

hari yg sgt panjang....

Actually ni time birthday Amie last year ... tahun ni calebrate kat umah jer layan KFC gaks atas tajaan bibiq glemer :)



Aduhai aku rasa hari ni adalah hari yg paling panjang..... giler ngantuk mata aku nk ngadap kertas kerja ni.... dah 2 mlm aku tido lewat semalam aku tido kat kul 4am n mlm td kul 3am ni smua gara2 dvd prison break season4 yg baru aku beli..... x sanggup rasanyer nak stop tgk crita ni, x sabar nak taw kesudahannya.... apa akan jadi pada michael, lincond buah ati aku, t-bag yg jahat giler, sucre yg setia n bellick yg semakin baik...... aku 4 dvd, 1 dvd 3jam lebih hu hu hu wlu ngantuk tp aku hepi.... kat opis plak kerja mcm x pernah boleh habis aku ajer yg menunggu! tp xper lah kalau xde kerja aku gak yg susah kena berhenti agaknyer....




wooops untuk buah ati aku yg sorang ni hepi besday... blajar rajin2 n membesar sebagai insan yg berguna dunia dan akhirat! Mohammad Dinie Najmi happy birthday to you...

No comments:

Post a Comment