Friday, February 20, 2009

aku TENSION!!!!

dah lama aku x jengah blog aku ni, bukan sbb malas tapi kerja yg terlalu banyak buat aku xde masa2 sengang tuk online! aku x sure nape lately aku rasa mcm x pernah cukup masa.... mungkin ker sbb kerja kat opis ni yg terlalu menimbun atau sbb factor usia yg buat aku jd mudah letih! atau sbb kepala angin bos aku yg terlalu menghenyak perasaan atau juga faktor kehilangan sesuatu buat aku jd kurang berkualiti???? ntahlah....

Bila tension camni aku slalu luahkan kat member2 just tuk kurangkn sikit tekanan.... dorang kata bagus gi SPA bleh release tension... iyer ker??? sbg percubaan aku try lah g Natural Beuty SPA kat BBU time melangkah masuk tgk amoi2 tu senyum aku dah rasa lega sikit.... dgr dia terangkan package2 yg ada... huh mahal gaks tp tuk sedapkan ati aku kt apa salahnyer berbelanja sesekali tuk diri.... aku try gaks

1st dia suruh aku masuk bilik sauna, rilerks jer diri... wlu sedikit sesak tp aku suker....
pastu dia suruh aku mandi jakuzi best gaks bile pejam mata rs mcm nk lena tp selesa aku cume mampu bertahan dlm 7minit jer pastu jap2 dia masuk tanya aku nak tambah produk tu tambah product ni.... pendek kata setiap patah perkataan yg keluar dr mulut dia semua mengharap duit dr akaun aku.... skali dua aku setuju ajer tapi lama2 aku rasa dah macam mandi gune air emas plak... akhirnyer aku sudahi package SPA aku ngan rasa bertambah tension!!!!! tp dlm package aku ada lagi slimming yg blum aku gune, n aku rs mcm takut nak gune!

Apa lagi yg bleh aku buat tuk rehatkan diri aku??? sbb aku rs sgt letih skang ni.... terlalu banyak benda yg aku fikirkan spi ada ketika aku lupe utk diri aku sndiri...

Esok final LG starz harap2 ni akn wat aku tenang, yg aku tunggu bukanlh sapa pemenangnyer sbb aku mmg x follow.... tp yg aku nantikan kemunculan Faizal Tahir sbg undangan :)

*** anak buah aku dah bertambah sorang lg.... welcome for Aimi Atiya :)

No comments:

Post a Comment