Wednesday, June 24, 2009

huuu lamanyer x jengah blog!!!!

perghhhh giler lama aku x jengah blog ni, klu labah2 bleh hidup agaknyer dah penuh sarang skrin aku skang ni... apsal x update??? bz lah! lg pun mcm x byk xtvt yg aku wat yg bleh aku enter dlm blog sbg kenangan :)

Cume last week kte org ada jalan2 kat sekitar bandar, sajer bwk mak aku pusing2 dah lama mak aku x berjalan, klu dulu rajin gak Abg man bwk kami usha sang humsar kat area court mamoth tp skang smua dah bz, dah lama x layan cucuk2 kat dataran, x pekena mee rebus hj wahid kat sbelah free duty n x lepak2 kat lido time mlm... rindu sgt time berlibur dulu! tp apa nak buat zaman dah berubah tp alhamdulillah ikatan kekeluargaan aku still kukuh mcm dulu :)

last week buat pertama kalinyer dlm hidup aku, aku jejak kaki kat museum diraja johor! tu pun pas member tenet aku mama damia yg kat KL kt museum JB cantex n they all happy dpt masuk sane ... then aku pun ajak family aku g... mmg cantek aku paling suke masuk kat muzium dimana pihak istana awetkn binatang buas hasil buruan nyer 1 ms dulu... n baru aku taw kat kebun teh ada harimau n yg paling terkejut kat jalan tebrau, jln yg ari2 aku lalu 1 ms dulu adalah sarang harimau, gajah n seladang! skang ada gaks harimau tp kat maybank r :) sayangnyer dlm museum x bleh amek gambar jd aku rakam smua keindahan tu dlm kpala otak aku jer :)

n sikit gambar kat luar museum :)



pemandangan dr pintu muzium



geng hidung ropol2
Ian ketua idung ropol :)




Depan Muzium








Rombongan Cik Kiah menuju destinasi... Abg Man kt pasni nak g Zoo plak... aku??? layan jer!




No comments:

Post a Comment