Wednesday, May 13, 2009

ku terlalu rindu..........



Bismillah hirohman hirohim..... sejak malam td aku rasa xsedap hati, mcm ada sesuatu yg xkena.. pelbagai benda aku wat tuk tenangkn keresahan ni tp dia ttp sama, malam yg menganggu lena, siang yg mengharap sesuatu.... akhirnya aku tahu kenapa???? aku terlalu rindukan sesuatu, aku rasa seperti kehilangan nyer.... aku ingin temui dia lg, tapi biler??? aku pun x pasti.... tp setiap saat aku mengharap agar suatu masa kami akn dipertemukan lg!!!! ya Allah berilah aku kesempatan itu, agar aku lebih mengharagai detik2 yg amat berharga .... agar dapat aku tebus kekurangan pertemuan lalu.... ku rindu panggilan Mu, ku nanti lambaian MU... aku ingin sujud di hadapan rumah Mu..... aku terlalu rindu.........





Masjidil Haram


Gua Hira' Jabal Nur

Duratul Fayroz, Madinatul Munawarah





Dihadapan Kaabah, rumahh Allah.... wlu bagaimana terik nyer cuaca, dilantai ini tetap sejuk dan nyaman setiap kali aku meletak dahi ketika bersujud!



1 comment:

  1. Pak Haji kata insyallah dengan rasa rindu tu kita dapat kesana lagi, teruskn usaha!

    ReplyDelete